عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 508
نویسنده : آوا

عنوان پاورپوینت  :  اصول سیستم های تلوزیون

قالب بندی :  PPTX

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  مبدل سیگنال ویدئو به تصویر را لامپ تصویر می نامند. به عبارت روشن تر وظیفه لامپ تصویر تبدیل اطلاعات الکتریکی به اطلاعات نوری است. برای این کار لامپ تصویر یک شعاع الکترونی بسیار باریک تهیه کرده آن را بر روی یک صفحه حساس نسبت به نور می اندازد. تعداد الکترون های این شعاع الکترونی متناسب با سیگنال تصویر می باشد و شدت روشنایی تصویر متناسب با تعداد الکترون های شعاع الکترونی است.

اگر سیگنال ویدئو با پلاریتۀ منفی باشد،این سیگنال بایستی به شبکهی کنترل وصل گردد (یعنی سیگنال ویدئو مثبت است) .و اگر سیگنال ویدئو دارای پلاریته ی مثبت باشد ،بایستی به کاتد متصل شود ،زیرا در این مورد صورت اگر دامنه سیگنال و یدئو زیاد شود،کاتد نسبت به آند مثبت تر شده و از شدت اشعه کاسته می شود و در نتیجه صفحه سیاهتر می شود . در واقع هرچه ولتاژ کاتد زیادتر شود اشعه ی کمتری منتشر می گردد پس سیگنال ویدئوی منفی به کاتد متصل می گردد.

سیگنال های حامل رنگ در سیستم NTSC ،روی دامنۀ متغیر سیگنال Y قرار می گیرند؛ در صورتی که سیگنال های با برست روی دامنۀ ثابت نشانۀ عقبی قرار داد .بنابراین در اثر تقویت ناهمگون این دو سیگنال در گیرنده ، و یا بعد انعکاس امواج فرستنده ،اختلاف فازی ما بین حاملهای رنگ و برست بوجود می آید که این اختلاف فاز بصورت رنگ روی صحنه ظاهر شده و رنگهای غیر واقعی را بوجودمی آورد .برای رفع این نقیصۀ سیستم NTSC ،کوششهایی بعمل آمد که منجر به بوجود آمدن سیستمهای جدید پال و سکام شد سیستم پال ، در آلمان اختراع و کامل گردید و اصول آن مشابه سیستمهای NTSC می باشد.

 فهرست :

لامپ اشعه کاتدی یا لامپ پروان CRT

نور و رنگ

اصول سه رنگی

اصول مدولاسیون رنگ

سیستم N.T.S.C

سیستم سکام و پال

مدارات همزمانی (سنکرونیزاسیون)

سیگنال مرکب تصویر (ویدئو)

سیستم ارسال سطر در میانی تصویر

چگونی جریان بوبین های انحراف افقی و عمودی درگیرنده

مدولاسیون

اصول مدولاسیون رنگ

مدولاسیون با باند جانبی اضافی

ساختمان لامپها

باندهای فرکانسی و آنتن ها

بررسی مدارات گیرندۀ تلویزیون

تیونر و بررسی چگونگی  کار آن

طبقه It تصویر

طبقه آشکار ساز تصویر

طبقه آشکارساز صوت

تقویت صوت و بلندگو

سیستم کنترل بهره AGC

طبقه جدا کننده علائم همزمانی



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: اصول سه رنگی اصول مدولاسیون رنگ باندهای فرکانسی و آنتن ها بررسی مدارات گیرندۀ تلویزیون تیونر و بررسی چگونگی کار آن چگونی جریان بوبین های انحراف افقی و عمودی درگیرنده ساختمان لامپها سیستم N , T , S , C سیستم سکام و پال سیستم کنترل بهره AGC سیگنال مرکب تصویر (ویدئو) طبقه آشکار ساز تصویر طبقه آشکارساز صوت طبقه جدا کننده علائم همزمانی لامپ اشعه کاتدی یا لامپ پروان CRT مدارات همزمانی (سنکرونیزاسیون) مدولاسیون ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 528
نویسنده : آوا

پروتکلهای سوئیچینگ و مسیریابی

عنوان پاورپوینت  :  امنیت تجهیزات و پروتکلهای سوئیچینگ و مسیریابی

قالب بندی :  PDF, PPTX

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  تجهیزات شبکه اولین هدف یک هکر توانمند خواهند بود. در صورت در اختیار گرفتن سوئیچ یا روتر، هکر می تواند کنترل شبکه را تا حد زیادی در دست گیرد. علاوه بر امنیت فیزیکی و مکان قرار گیری، تجهیزات شبکه باید مقاوم سازی یا Hardening شوند. برای جلوگیری از سوء استفاده هکرها به وسیله سرویس DHCP از ویژگی DHCP Snooping بهره می برند.

ویژگی DHCP Snooping همانند یک فایروال بین سرور DHCP قابل اعتماد و کلاینت‌های غیرقابل اطمینان در شبکه قرار گرفته و فعالیت‌های زیر را انجام می‌دهد:

> اعتبار سنجی پیام‌هایDHCP دریافت شده

> محدود سازی میزان ترافیکDHCP از منابع قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد.

> ایجاد و نگهداری پایگاه داده DHCP Snooping، شامل اطلاعاتی درباره کلاینت‌های غیرقابل اطمینان به همراه آدرس‌هایIP استیجاری اختصاص داده شده به آنها.

> بهره‌گیری از پایگاه داده DHCP Snooping برای اعتبار سنجی درخواست‌های بعدی کلاینت های غیرقابل اعتماد.

منظور از غیرقابل اطمینان کلاینت‌هایی هستند که به طور معمول به شبکه وصل می‌شوند و ممکن است فرد هکر نیز یکی از آنها باشد. پس توجه داشته باشید که غیرقابل اطمینان به منظور ناشناخته بوده و با غیرمجاز فرق می‌کند! به صورت پیش فرض، تمام اینترفیس های روتر اقدام به ارسال و دریافت پیام های مسیریابی مینمایند.  در بسیاری از موارد نیازی نیست که یک اینترفیس اقدام به دریافت یا ارسال پیام های مسیریابی نماید. در صورتیکه فرد هکر به اینترفیس مورد نظر دسترسی پیدا کند، می تواند از مسیریابی شبکه آگاه شده و حتی با دستکاری پیام ها، مسیرها را تغییر دهد.

در صورتیکه ویژگی Passive Interfaceبر روی یک اینترفیس فعال باشد، پیام‌های بروز رسانی مربوط به مسیریابی پویا از طریق آن اینترفیس دریافت و ارسال نخواهد شد. استفاده از این ویژگی باعث افزایش امنیت مربوط به پیام های مسیریابی می‌گردد.

فهرست :

کنترل خطوط tty و vty

مدیریت کلمه عبور

نگهداری کلمات عبور بصورت رمز شده

غیر فعال کردن سرویس های بلااستفاده و ریسک پذیر

امنیت Session

سایر نکات Hardening

استفاده از بهترین شیوه رویدادنگاری

ســـرویس AAA

VLAN بندی

امنیت پروتکل STP

ویژگی Port Security

کنترل طوفان ترافیک

ویژگی DHCP Snooping

ویژگی DAI

شبکه مجازی خصوصی

پروتکل IEEE 802.1x

ویژگی Passive Interface

ترجمه آدرس شبکه (NAT)

استاندارد RFC 2827

احراز هویت در پروتکل‌های مسیریابی

امنیت در پروتکل RIP

امنیت در پروتکل EIGRP

امنیت در پروتکل OSPF

امنیت در پروتکل BGP



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: احراز هویت در پروتکل‌های مسیریابی استاندارد RFC 2827 امنیت SESSION امنیت پروتکل STP امنیت در پروتکل BGP امنیت در پروتکل EIGRP امنیت در پروتکل OSPF امنیت در پروتکل RIP پروتکل IEEE 802 , 1X ترجمه آدرس شبکه (NAT) ســـرویس AAA شبکه مجازی خصوصی کنترل خطوط TTY و VTY ویژگی DAI ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 886
نویسنده : آوا

شبکه های کامپیوتری

عنوان مقاله  :  شبکه های کامپیوتری

قالب بندی :  Word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  دستیابی به اطلاعات با روش های مطمئن و با سرعت بالا یکی از رموز موفقیت هر سازمان و موسسه است . طی سالیان اخیر هزاران پرونده و کاغذ که حاوی اطلاعات با ارزش برای یک سازمان بوده ، در کامپیوتر ذخیره شده اند. با تغذیه دریائی از اطلاعات به کامپیوتر ،  امکان مدیریت الکترونیکی اطلاعات فراهم  شده است . کاربران متفاوت در اقصی نقاط جهان قادر به اشتراک اطلاعات بوده و تصویری زیبا از همیاری و همکاری اطلاعاتی را به نمایش می گذارند.

شبکه های کامپیوتری در این راستا و جهت نیل به اهداف فوق نقش بسیار مهمی را ایفاء می نمایند.اینترنت که عالی ترین تبلور یک شبکه کامپیوتری در سطح جهان است، امروزه در مقیاس بسیار گسترده ای استفاده شده و ارائه دهندگان اطلاعات ،  اطلاعات و یا فرآورده های اطلاعاتی خود را در قالب محصولات تولیدی و یا خدمات در اختیار استفاده کنندگان  قرار می دهند. وب که عالی ترین سرویس خدماتی اینترنت می باشد کاربران را قادر می سازد که در اقصی نقاط دنیا اقدام به خرید، آموزش ، مطالعه و … نمایند.

با استفاده از شبکه، یک کامپیوتر قادر به ارسال  و دریافت اطلاعات از کامپیوتر دیگر است . اینترنت نمونه ای عینی از یک شبکه کامپیوتری است . در این شبکه میلیون ها کامپیوتر در اقصی نقاط جهان به یکدیگر متصل شده اند.اینترنت شبکه ای است مشتمل بر زنجیره ای از شبکه های کوچکتراست . نقش شبکه های کوچک برای ایجاد تصویری با نام اینترنت بسیار حائز اهمیت است . تصویری که هر کاربر با نگاه کردن به آن گمشده خود را در آن پیدا خواهد کرد. در این بخش به بررسی شبکه های کامپیوتری و جایگاه مهم آنان در زمینه تکنولوژی اطلاعات و مدیریت الکترونیکی اطلاعات خواهیم داشت .

فهرست :

شبکه اترنت

شبکه های محلی و شبکه های گسترده

پروتکل

اترنت

Bridges  و سگمنت

تکنولوژی های متفاوت شبکه

تفسیم بندی شبکه ها

تقسیم بندی بر اساس توپولوژی

توپولوژی BUS

توپولوژی STAR

توپولوژی RING

شبکه های LAN

شبکه های WAN

کابل کواکسیال

فیبر  نوری

اجزای پروتکل TCP/IP

مدل آدرس دهی IP

نحوه اختصاص IP

لایه های  OSI

پروتکل های پشته ای

شبکه های بدون کابل

فایروال

تکنولوژی سوئیچ ها

اینترفیس Winsock

قابلیت های NAT



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: برچسب‌ها: BRIDGES و سگمنت اترنت اجزای پروتکل TCP/IP اينترفيس WINSOCK پروتکل پروتکل های پشته ای تفسيم بندی شبکه ها تقسيم بندی بر اساس توپولوژی تکنولوژی سوئيچ ها تکنولوژی های متفاوت شبکه توپولوژی BUS توپولوژی RING توپولوژی STAR شبکه اترنت شبکه های LAN شبکه های WAN شبکه های بدون کابل شبکه های محلی و شبکه های گسترده فايروال فيبر نوری قابليت های NAT کابل کواکسيال لايه های OSI مدل آدرس دهی IP ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 786
نویسنده : آوا

انبارداری

عنوان جزوه  :  انبارداری و مدیریت خرید

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  کار انبارداری یک شغل مهم و پر مسئولیتی است. اجناس و موجودی ها ی انبار باید تحت اختیار یک انباردار مسئول باشد. اگر چه اجناس یکی از مهم ترین عوامل هزینه است که به طور متوسط ۵۵ % تمام شده کالای ساخته شده را تشکیل می دهد به همین جهت است که مؤسسات صنعتی تا حدودی مجهز برای تدارک و خرید و انبار کردن مواد خواهد بود . موجودی های انبار باید در محل های محفوظ و دور از خطر بطور منظم طوری نگهداری شود که دسترسی به آن در موقع لزوم به آسانی میسر باشد و اقلام راکد و زائد و ناباب انبار با رؤسای مسؤل بنگاه گزارش شود نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هریک از اقلامی که میزان آن توسط مدیران فنی تعیین می شود باید پیوسته مطمح نظر انباردار قرارگیرد.

مسؤلیت انبارداری را نباید در اختیار اشخاص ناوارد به انبارداری مانند سرکارگر یا سرپرست کارگاه محول نمود. بنابراین درا مور تدارکات انبارداری و امور مربوط به ذخایر و انبار کردن باید اهمیت بسیاری داده شود هدف از تشکیل وا یجاد انبارها، چه در سازمان های دولتی و خصوصی، تأمین و نگهدار ی کالاهای مورد نیاز سازمان است و انبارداری به کلیه فعالیت های مربوط به تهیه و نگهداری و سپس تحویل مواد و اقلام مورد نیاز سازمان در زمان مناسب ، اطلاق می شود.

فهرست :

تعریف انبار

تعریف انبارداری – جابجایی

انبارها از دو دیدگاه بررسی می شوند

تعریف سیستم اطلاعاتی انبار

مزایای سیستم انبارداری

معایب سیستم انباداری

مدیریت انبار و وظایف عمومی آن

انتظارات مدیریت از سیستم انبارداری

گامهای اجمالی اولیه در انبارداری

دلایل نگهداری موجودیها و انبار کردن آنها

طبقه بندی انبارها و نام گذاری آن

مراحل پیش از انبارداری (تدارکات)

انبارداری و مراحل آن

روشهای چیدن کالا

اصول اساسی در چیدمان کالا

چیدمان و جانمایی در انبار

تعریف کدگذاری

روشهای کدگذاری موجودی کالا

اصول و شرایط طبق هبندی موجودی کالا

کد میله ای – بارکد

برگشت کالا به انبار توسط مصرف کننده

منابع ورود کالا به انبار

متداول ترین فرم های مورد استفاده در سیستم اطلاعاتی انبار

اسامی برخی از فرمهای متداول و مشترک در انبارها

حمل و نقل، انبارداری و توزیع کالا

اهم اطلاعاتی که در خصوص انتخاب وسایل نقلیه ضروری است به شرح زیر می باشد

بازده اقتصادی در حمل و نقل انبارها

روشهای حمل کالا

الزامات عمومی در طراحی انبارها

نکات مهم در طراحی انبارهای عمومی

فضاهای لازم برای سازمان انبارهای پروژه

نکات کلی در احداث انبارها

عوامل مؤثر در تعیین موقعیت فیزیکی انبار در کارگاه

انتخاب مکان فیزیکی انبار

سایر الزامات و ملاحظات

روش های مختلف انبار کردن موجود یها

بهترین عوامل قرار گرفتن کالا در انبار

نکات مورد توجه در چیدن و حداکثر بهره وری از فضای انبار

انبارقاعد تاً به دو گروه مختلف تقسیم می شوند

روشهای مختلف استفاده از اجناس انبار

بازرسی های ایمنی و اهمیت آن در انبار داری

نکات ایمنی در حمل و نقل مواد شیمیایی

ایمنی حمل و نقل دستی و مکانیکی بار

نمونه دستورالعمل شرایط و ویژگیهای انبار های مواد شیمیایی و سموم

چک لیست بازدید از انبار ها

برنامه ریزی و کنترل موجودی ها

انواع موجودی کالا

انواع هزینه های مرتبط با این موجودیها عبارتند از

عوامل موثر بر هزینه های انبار در پروژه

جایگاه سفارشات

سیستمهای فاقد سفارشات

مدیریت موجودی ها

گردش موجودی ها

کنترل موجودی

انواع مدلهای کنترل موجودی

نقطه سفارش

اطی حداقل موجودی یا ذخیره احتی

حداکثر موجودی

عوامل مؤثر در تعیین حداکثر موجودی

جدید یا با صرفه مقدار سفارش ترین مقدار سفارش

حد مطلوب یا متوسط موجودی ها

طرز محاسبه حدود کالا

کنترل های داخلی موجود یهای کالا در انبار

مراحل کنترل داخلی

شرایط لازم برای استقرار کنترل داخلی

پرسش نامه کنترل داخلی

انبار گردانی و کنترل انبارها

حسابرسی موجودی های کالا

اهمیت انبارگردانی و دلایل حضور حسابرس در آن

چک لیست گزارش بازدید از انبارها

نظارت حسابرس بر عملیات انبارگردانی

چک لیست نظارت بر انبارگردانی

دستورالعمل انبارگردانی پایان دوره

سیستم های حسابداری موجودی کالا

روشهای دیگر ارزیابی موجودی کالا

مزیتها و معایب روش های مختلف ارزیابی موجودی کالا

فایفو لایفو میانگین موزون و متحرک

نگهداری موجودی کالا در شرایط تورمی

تعریف و انواع کالا

تعریف خرید

پنچگانه خرید اصول و موازین

انواع خرید کالا

مذاکره

تکنی کهای مذاکره

خصوصیت مذاکره کننده ماهر

عوامل مؤثر بر توان خریدار و فروشنده در مذاکره

قدرت چانه زدن خریدار معمولاً بستگی به سه عامل اساسی زیر دارد

قراردادهای خرید و مفاد قراردادها

انواع بازارهای موجود در اقتصاد

تعریف استاندارد

معرفی انواع استانداردهای معروف

گارانتی و وارانتی

کد ایران

تعریف نمایشگاه

مناقصه ، مزایده

برند یعنی چی ؟

تعاریف و ویژگی های انواع تسهیلات بانکی

قیمت گذاری کالا

انواع بسته بندی

اصولی که در یک بسته بندی خوب بایدرعایت شود

رنگ وفرم در خدمت بسته بندی

نام کالا و حروف نگاری آن

رابطه رنگ حروف با بسته



:: موضوعات مرتبط: جزوه , ,
:: برچسب‌ها: اصول اساسی در چیدمان کالا الزامات عمومی در طراحی انبارها انبارداری و مراحل آن انتخاب مکان فیزیکی انبار انتظارات مدیریت از سیستم انبارداری انواع مدلهای کنترل موجودی انواع موجودی کالا بازده اقتصادی در حمل و نقل انبارها برگشت کالا به انبار توسط مصرف کننده بهترین عوامل قرار گرفتن کالا در انبار تعریف انبارداری تعریف سیستم اطلاعاتی انبار چک لیست بازدید از انبار ها چک لیست نظارت بر انبارگردانی حسابرسی موجودی های کالا حمل و نقل، انبارداری و توزیع کالا روشهای حمل کالا روشهای کدگذاری موجودی کالا سیستم های حسابداری موجودی کالا فضاهای لازم برای سازمان انبارهای پروژه کد میله ای - بارکد مدیریت انبار و وظایف عمومی آن مدیریت موجودی ها مزایای سیستم انبارداری معایب سیستم انباداری ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 774
نویسنده : آوا

مدیریت تطبیقی

عنوان جزوه  :  مدیریت تطبیقی

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  نخست آنکه مادردنیایی وابسته به هم زندگی می کنیم.دراین وابستگی دولتها و به تبع آن مدیریت دولتی کشورها نقش عمده ای ایفا می کنند .از سوی دیگر بخش خصوصی نیز تابع قوانین و مقررات دولتی بوده و رفتارهای آن با سیاستهای دولتی تنظیم می شود.در این حال هم مدیران دولتی و هم مدیران بخش خصوصی و غیر دولتی باید تفکر و نگرشی جهانی داشته باشد و به عوامل برون مرزی خود توجه کافی مبذول کنند زیرا صنایع داخلی کشورها و سازمانهای دولتی تحت تاثیر سیاستها و رقابتهای خارجی قرار دارد و امروزه هیچ موسسه و سازمانی از رقابت خارجی مصون نیست.

دوم آنکه مطالعه فرهنگ ملی را می زداید و ما را به سوی ادراکی فراتر از آن سوق می دهد. سوم آنکه تجزیه و تحلیل تطبیقی مدیریت با گسترش تعداد متغییرهای سازمانی در یک زمینه ی مطالعاتی به افزایش مبانی علم و آگاهی می انجامد مثلا فرهنگهای مختلف را می توان بر روی طیفی با متغییرهای مختلف سازماندهی کرد. هر فرهنگی دامنه ی محدودی از ویژگی هارا در آن طیف نشان می دهد. با انتخاب دقیق فرهنگها می توان دامنه ی متغییرها را گسترش داد و به ویژگیهای بیشتری دست یافت .

چهارم آنکه تجزیه و تحلیل تطبیقی مدیریت با خارج ساختن ما از چارچوب مفروضاتی که معمولا بستر عمل ما را تشکیل می دهند به گسترده شدن آگاهی ما از امکانات مدیریت کمک می کند و نیز توانایی ما را برای تشریح و درک فرایندهای مدیریتی هر کشور دو چندان می سازد.

و بالاخره اینکه مهمترین دلیل مطالعه ی مدیریت تطبیقی این است که به فرد کمک می کند شناخت و درک صحیحی از محیط و فرهنگ خود به دست آورده ; در حقیقت مادامی که مطالعه ی سازمان مدیریت به جامعه ای خاص محدود شود ، نقش محیط و فرهنگ در نزد پژوهشگران نادیده گرفته می شود. این پژوهشگران مدیریت تطبیقی بودند که : اهمیت فرهنگ و محیط را به عنوان عوامل حیاتی و حساس در مطالعه ی نظامهای مدیریت معرفی کردند.

فهرست :

مدل متوازن اثرات اجتماعی ، سازمانی و جهانی سازی در مدیریت تطبیقی

مقدمه

دلایل مطالعه مدیریت تطبیقی

هدف مدیریت تطبیقی

آشنایی با روش مطالعه ی تطبیقی به منظور شناخت ، تبیین وتحلیل پدیده ها

تعریف مطالعه تطبیقی و کاربرد آن در سازمانها

پیشروان مطالعات تطبیقی

انواع مطالعات تطبیقی

مطالعات تطبیقی درنظامهای اداری درجوامع مختلف وادوارکوناگون وفوایدآن

تعریف مطالعه تطبیقی اداری (مدیریت تطبیقی)

نگرش نظامند(مبتنی برنظامهای باز)درمطالعات تطبیقی اداری

اهمیت الگوبرای بررسی های تطبیقی اداری

تعریف ساخت سازمانی

انواع مطالعات تطبیقی نظامهای اداری

اهداف مطالعات تطبیقی نظامهای اداری

مشکلات مطالعات تطبیقی اداری

ویژگیهای نظام اداری کشورهای در حال توسعه

سازمان ومدیریت دراتحادجماهیرشوروی سابق

سازمان و مدیریت در آمریکا

سازمان و مدیریت در ژاپن

آشنایی با ویژگیهای مدیریت صنعتی در ژاپن و مقایسه آن با آمریکا و اروپا

مقایسه اجزای فرایند مدیریت در ژاپن و آمریکا

تاثیر فرهنگ ژاپنی بر سازمانها

سازمان و مدیریت در جمهوری خلق چین

سازمان مدیریت در منطقه آفریقا

فلسفه و جهت گیری مدیریت در چهار کشور

نگرشی بر اکثر ایسم ها بصورت مختصر و زیبا

بررسی تطبیقی تعداد روزهای تعطیل رسمی در چند کشور

شباهت ها و تفاوت های فرهنگی ملل مختلف

جدول مقایسه گرایش اقوام ایرانی به رویکردها و سبک های مدیریت

مقایسه نظام های آموزشی در پنج قاره جهان

سوالات تشریحی و پاسخهای آنان ( ۱۲۰ سوال)

سوالات چهارگزینه ای ( ۱۰۵ سوال)



:: موضوعات مرتبط: جزوه , ,
:: برچسب‌ها: آشنایی با روش مطالعه ي تطبیقی انواع مطالعات تطبیقی انواع مطالعات تطبیقی نظامهاي اداري اهمیت الگوبراي بررسی هاي تطبیقی اداري تاثیر فرهنگ ژاپنی بر سازمانها تعریف مطالعه تطبیقی و کاربرد آن در سازمانها دلایل مطالعه مدیریت تطبیقی سازمان و مدیریت در آمریکا سازمان و مدیریت در جمهوري خلق چین شباهت ها و تفاوت هاي فرهنگی ملل مختلف مشکلات مطالعات تطبیقی اداري مقایسه اجزاي فرایند مدیریت در ژاپن و آمریکا مقایسه نظام هاي آموزشی در پنج قاره جهان هدف مدیریت تطبیقی ,
منبع تمامی مطالب این وبلاگ از سایت prozhe.com می باشد.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود پروژه و آدرس http://prozhee.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 794
بازدید کل : 139359
تعداد مطالب : 500
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com