عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 943
نویسنده : آوا

مقاله نویسی

عنوان جزوه  :  اصول مقاله نویسی

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : امروزه نوشتن مقاله های علمی، یکی از راههای برقراری ارتباط بین محققان، دانش پژوهان و دانشجویان می باشد. برای نوشتن یک مقاله مطلوب، قبل از هر چیز، باید به شیوه نگارش مقالات توجه نمود. آشنا بودن با اصول اولیه نگارش، از مهمترین مراحل نوشتن یک مقاله خوب است؛ در اینجا هدف ما از نوشتن این مطلب ، آشنا شدن مخاطبان و دانش پژوهان عزیز با ویژگیهای یک مقاله خوب، و نیز بیان مواردی است که بی توجهی به آنها باعث زیر سؤال رفتن اعتبار علمی نویسنده و نوشته می گردد.

در این راستا ” مقاله ” مطالب مکتوبی را شامل می شود که با هدف و موضوعی خاص در زمینه های علمی، سیاسی،ادبی، فرهنگی و… تدوین و تألیف شده است و از طریق یکی از رسانه ها با مخاطب ارتباط برقرار می کند.

مقاله را می توان به دو طریق طبقه بندی نمود:

۱)     طبقه بندی بر اساس هدف نوشتن، که بر این اساس به دو گروه تقسیم می شوند؛ گروه اول مقاله هایی هستند که به منظور ارائه در سمینارهای علمی تألیف و تدوین می شوند. گروه دوم، به منظور چاپ در نشریه ها.

۲)     طبقه بندی مقاله ها بر اساس محتوا و شیوه تدوین، بر این اساس مقاله را می توان به شرح زیر تقسیم بندی نمود:

الف) مقاله های ابتکاری یا ابداعی: مقاله هایی هستند که بر مبنای تجربه ها، معلومات، احساسات، افکار و عقاید نویسنده نوشته می شوند. بسیاری از مقاله های ادبی، سیاسی و اجتماعی از این نوع هستند.

ب) مقاله های علمی: این مقاله ها حاصل پژوهش و بررسی علمی نویسنده می باشد، که به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

۱ – پژوهش های کتابخانه ای که بر اساس منابع مکتوب و چاپ شده موجود در کتابخانه ها و سایر مراکز اطلاع رسانی و علمی انجام و اجرا می شوند.(مقاله های مطالعاتی)

۲ – پژوهش های آزمایشی و توصیفی: این پژوهش ها بر اساس یک طرح تحقیقاتی به شکل طرح های پژوهشی، پایان نامه ها و رساله ها انجام می گیرند. (مقاله های علمی-پژوهشی)

فهرست :

تعریف مقاله

لوازم و شرایط نگارش مقاله

انگیزه های نوشتن مقاله های علمی

دلایل اهمیت مقاله های علمی

انواع مقالات

مقاله تحقیقی یا پژوهشی

مقاله تحلیلی یا نظری

مقاله مروری

تفاوت مقاله های مروری با علمی پژوهشی

مقاله گردآوری

مقاله ترجمه ای

مقاله کنفرانسها

روشهای نگارش مقاله

مراحل نگارش مقالات علمی

ارسال همزمان یک مقاله به بیش از یک مجله

چاپ مقاله



:: موضوعات مرتبط: جزوه , ,
:: برچسب‌ها: ارسال همزمان یک مقاله به بیش از یک مجله انگیزه های نوشتن مقاله های علمی انواع مقالات تعریف مقاله تفاوت مقاله های مروری با علمی پژوهشی چاپ مقاله دلایل اهمیت مقاله های علمی روشهای نگارش مقاله لوازم و شرایط نگارش مقاله مراحل نگارش مقالات علمی مقاله تحقیقی یا پژوهشی مقاله تحلیلی یا نظری مقاله ترجمه ای مقاله کنفرانسها مقاله گردآوری ,
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 806
نویسنده : آوا

عنوان جزوه  :  مجموعه آموزشی ICDL مقدماتی

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : شاید بیان این جمله که آشنایی و استفاده از کامپیوتر، شرط لازم زندگی در دنیای کنونی است، کمی اغراق آمیز باشد؛ اما نگاهی گذرا به سیستم ها و وسایلی که به طور روزمرّه از آن استفاده می کنیم، تأییدی بر این گفته خواهد بود. سیستم های هوشمند کارت اعتباری، دانشگاه مجازی، کتاب های الکترونیکی، خریدهای آنلاین، تلفن های همراه، وسایل خانگی دیجیتال، دوربین های مگاپیکسلی، ساختمان های هوشمند و… تنها قسمت کوچکی از دنیای دیجیتال کنونی هستند که نیاز به استفاده و آشنایی با کامپیوتر را برای ما ملموس تر می سازند؛ اما گستردگی رشته کامپیوتر، در کنار تعدد و تنوع نرم افزار، سخت افزار و میان افزارهایی که مدام در حال تغییر، توسعه و به روزرسانی است، این مجال را به ما نخواهد داد تا بر همه زمینه های موجود در آن تسلط یابیم.

از طرف دیگر، هیچ کس انتظار آن را ندارد که همه افراد به صورت حرفه ای و دانشگاهی، مسائل مربوط به دانش کامپیوتر را فرا گیرند. اما مشکل آن جاست که اکثر علاقه مندان به فراگیری دانش و مهارت کامپیوتر، نمی دانند از کجا باید این آموزش ها را آغاز کنند. به عبارت دیگر، چگونه می توان فهمید مهارت حاصل از این یادگیری، ما را در یافتن موقعیت های شغلی بهتر یاری می کند؟

ICDL، راه حل مناسبی برای حل این مسئله دارد؛ به طوری که با ارائه این استاندارد بین المللی، حداقل دانش و مهارت لازم را در به کارگیری کامپیوتر در اختیار افراد قرار می دهد

فهرست :

فصل دوم : نرم افزار

مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات

استفاده از رایانه و مدیریت فایلها

اینترنت و ارتباطات

فصل سوم : شبکه

مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات

استفاده از رایانه و مدیریت فایلها

اینترنت و ارتباطات

فصل چهارم : کاربرد ICT در زندگی

تجارت و خرید و فروش الکترونیکی

بانکداری الکترونیک

دولت الکترونیک

آموزش الکترونیکی

دورکاری

ارگونومی

مهمترین آسیب ها در اثر استفاده از رایانه

استفاده صحیح از رایانه

فصل پنجم :  امنیت

روش های حفاظت از اطلاعات

حفاظت از اطلاعات در مقابل نفوز افراد غیر مجاز

حفظ کلمه عبور

حفظ امنیت در هنگام ترک رایانه

عدم استفاده از برنامه های ناشناخته

به روز کردن نرم افزار های آسیب پذیر

حفاظت فیزیکی از ساختمان شرکت

حفاظت اطلاعات در مقابل از بین رفتن

حفاظت فیزیکی و سخت افزاری

فصل ششم : قوانین حق نشر

انواع نرم افزارها از لحاظ قوانین حق نشر

نرم افزار های متن باز

قوانین حمایت از اطلاعات محرمانه و شخصی

موافقت نامه

مثال هایی از نرم افزار های متن باز



:: موضوعات مرتبط: جزوه , ,
:: برچسب‌ها: آموزش الکترونیکی ارگونومی استفاده از رایانه و مدیریت فایلها استفاده صحیح از رایانه انواع نرم افزارها از لحاظ قوانین حق نشر اینترنت و ارتباطات بانکداری الکترونیک به روز کردن نرم افزار های آسیب پذیر تجارت و خرید و فروش الکترونیکی حفاظت از اطلاعات در مقابل نفوز افراد غیر مجاز حفاظت اطلاعات در مقابل از بین رفتن حفاظت فیزیکی و سخت افزاری حفظ امنیت در هنگام ترک رایانه دولت الکترونیک روش های حفاظت از اطلاعات مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمترین آسیب ها در اثر استفاده از رایانه ,
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 700
نویسنده : آوا

پیشگیری از اعتیاد

عنوان پایان نامه  :  راهکارهای پیشگیری از اعتیاد

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : تحقیقی که شرح آن ازنظرتان گذشت درمورد راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در دانش آموزان پیش دانشگاهی شهر جاجرم است. ما دراین تحقیق سعی کردیم با ارائه تاریخچه مصرف مواد مخدر درایران، چین، ژاپن و همچنین تاریخچه مصرف هروئین درایران به معرفی بیشتر این پدیده اجتماعی بپردازیم.  همچنین دراین تحقیق ازدیدگاه صاحبنظران چون فریمان، چاپن، کلمن سود جستیم. فرضیه های این تحقیق درزمینه های اجتماعی مثل ناسازگاری والدین- اقتصادی مثل درآمد بالا یا کم خانواده یا فقر خانواده فرهنگی مثل آگاهی والدین از نیازها مثل و خواسته های های فرزنداندادن آگاهی لازم به فرزندان جهت پیشگیری از اعتیاد بود.

در ارائه به تجزیه و تحلیل سؤالاتی که با توجه به فرضیه های تحقیق طرح شده بود به صورت موردی و تک به تک  پرداختیم. محدودیت های عملی این تحقیق را برشمردیم که در نظیر تأثیر  عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقصادی و مذهبی بر روی این پدیده بود که ارائه آمار را مشکل می کند.

جامعه مورد مطالعه

در این تحقیق جامعه مورد مطالعه ما را دانش آموزان پسر پیش دانشگاهی شهر جاجرم تشکیل می دهد که در سال تحصیلی ۸۴-۸۳ مشغول به تحصیل می باشند.

نمونه و شیوه نمونه گیری

با توجه به کمبود وقت و همچنین نزدیکی امتحانات خردادماه و اهمیت این امتحانات در نتیجه نمونه تحقیق و افراد  نمونه جامعه آمتری ما ۳۰ نفر از دانش آموزان پیش دانشگاهی شهر جاجرم می باشند.البته پراکندگی بین این تعدادوجوددارد.شیوه نمونه گیری بصورت تصادفی ساده است.

ابزار اندازه گیری

پس از انتخاب گروه نمونه آماس مسئله مهم برای استفاده از این افراد و اطلاعات موجود مهمترین مسئله ابراز اندازه گیری می باشد. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه و طرح سؤالاتی در مورد اعتیاد و عوامل مربوطه به آن است که در حدود ۲۰ سؤال آمده است سؤالات پرسشنامه در قسمت ضمائم ارائه خواهد شد.

روش آماس

این تحقیق برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد راهکارهای کاهش اعتیاد بر مواد مخدر بین دانش آموزان پیش دانشگاهی شهر جاجرم است و چون از پرسشنامه استفاده شده است تک تک سؤالات مطرح شده به صورت چوب خط بررسی شده در پایان درصدگیشه شده و نتیجه نهایی استخراج شده است.

روش جمع آوری اطلاعات روش تحقیق

در این تحقیق سعی شده است در جمع آوری اطلاعات از روش

 فهرست :

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

تعریف دانش آموز یش دانشگاهی

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعیین متغیرها

تعاریف عملیاتی مفاهیم

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق

تاریخچه مواد مخدر

تاریخچه تریاک و مواد مخدر در ایران

تاریخچه مصرف  هروئین در ایران

قوانین ایران درباره اعتیاد

تاریخچه کنترل بین المللی مواد مخدر

تاریخچه عملی تحقیق

فصل سوم: روش تحقیق

نوع تحقیق

ابزار اندازی گیری

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

جدول ها و نمودارها

فرضیه ها

فصل پنجم: نتیجه گیری

خلاصه تحقیق

ارائه پیشنهادات

محدودیت های تحقیق

محدودیتهایی که در کنترل محقق است

ضمائم: پرسشنامه ارائه شده به دانش آموزان

منابع و مآخذ



:: موضوعات مرتبط: پایان نامه , ,
:: برچسب‌ها: اعتیاد به مواد مخدر انواع اعتیاد پایان نامه اعتیاد پرسشنامه اعتیاد پرسشنامه روش تحقیق پیشگیری از اعتیاد روش تحقیق اعتیاد مقاله اعتیاد ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 491
نویسنده : آوا

کارآموزی در قطار شهری

عنوان گزارش  :  گزارش کارآموزی در قطار شهری – مترو

قالب بندی :  Word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : پیشینه قطار شهری به زمان استفاده از اسب به عنوان کشنده واگن حمل مسافر در برخی از شهرهای اروپا بر می گردد. با پیشرفت های صنعتی استفاده از اسب بعنوان کشنده منسوخ و توربین بخار جایگزین آن شد . توسعه شبکه های برق در شهرها موجب استفاده از موتورهای برقی به جای توربینهای بخار در اروپا گردید. لیکن این تحول استفاده از نیروی برق به کشورمان راه نیافت و در بیشتر شهرهای مهم ایران درشکه ها جای خود را به تاکسی ها و اتوبوس ها دادند که در بدو امر متعلق به افراد متمول بود. بعنوان مثال در سال ۱۳۱۸ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر مقدس مشهد که محور اصلی قسمتی از این بررسی می باشد.

دو دستگاه اتوبوس خط اتوبوسرانی مشهد بنیانگذاری شد. بدیهی است که با توجه به گوناگون بودن شرایط زیربنایی ، امکانات اقتصادی و دیگر عوامل اجتماعی و محیطی شهرهای جهان نمی توان به یک الگو و یا راه حل جامع و کامل که در هر موردی کاربرد داشته باشد رسید و یا حتی یکی از سیستمهای حمل و نقل مسافر شهری را به طور مطلق بر دیگری ترجیح داد و به همین دلیل است که در شهرهای پیشرفته جهان از نظر فنی ، اقتصادی و شهرسازی از سیستم های مختلف جابجائی مسافر از قبیل اتوبوس ، مترو ، قطارسبک شهری تراموا ، منوریل یا لنج مسافربری به طور همزمان استفاده می شود.

واحد انفورماتیک قطارشهری مشهد همگام با توسعه ناوگان ریلی بستر سیستماتیک و پیشرفته ای را آماده سازی و فراهم نموده است.که  از جمله شبکه گسترده ارتباطات بین تمامی ایستگاه ها و سازمان مرکزی به وسیله فیبر نوری ،طراحی و پیاده سازی  اتوماسیون اداری پیشرفته و حذف کامل کاغذ و دست نوشته از این سازمان، طراحی پرتال جامع با امکانات گسترده جهت رفاه و آسایش مسافران ، ارائه نرم افزار موبایل بانک جهت هماهنگی مسافران با برنامه زمان بندی حرکت قطار ،تجهیز تمامی واحدها و بخشهای قطار شهری مشهد به سیستم های مدرن کامپیوتری،پرینتر،اسکنرو غیره ، پروژه بلیت الکترونیک را میتوان نام برد.

فهرست :

فصل اول: آشنایی با شرکت قطار شهری مشهد

فصل دوم : ارزیابی و شرح مختصر بخشهای مرتبط

فصل سوم: شرح مختصر کارها و پروژه های در حال اجرا

فصل چهارم: گزارش خلاصه فعالیت های هفتگی

فصل پنجم: شرح کارها و پروژه های آتی



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: آشنايي با شركت قطار شهري مشهد قطار شهري مشهد کارآموزی در مترو گزارش کارآموزی در راه آهن گزارش کارموزی در مترو متروی مشهد ,
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 506
نویسنده : آوا

آب و فاضلاب

عنوان گزارش  :  گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب

قالب بندی :  Word, PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : برخورداری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هر انسانی از حقوق مسلم و به عنوان ضروریترین نیاز آنان به شمار می رود در این خصوص اقدامات چشمگیری بعد از انقلاب اسلامی به عمل آمده است ولی کافی و وافی نبوده است . علاوه بر آن ادامه بهره برداری و حفاظت از سرمایه گذاری بعمل آمده و استفاده بهینه از پروژه ها همواره با مشکل ملموس مواجه بوده است به همین منظور و سایر ضرورتهای انکار ناپذیر قانون تشکیل شرکتهای آبو فاضلاب روستائی مشتمل بر ۵ ماده و ۴ تبصره در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۷۴ به تصویب و به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده و اساسنامه شرکت نیز در سال ۱۳۷۶ به  تصویب هیئت محترم وزیران رسید .

بر اساس ماده ۱ قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب روستایی از تاریخ تصویب این قانون به وزارت جهاد سازندگی سابق اجازه داده شد به منظور نگهداری بهره برداری ، توسعه و بازساری ، مرمت وایجاد تأسیسات مربوط به تأمین آب آشامیدنی روستاها اعم از تصفیه خانه ، خطوط انتقال ، مخازن ، سیستم های کنترل و دفع بهداشتی فاضلاب ، شرکتی در هر استان تشکیل دهد این شرکتها دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی بوده و طبق مقررات حاکم بر شرکتهای دولتی و این قانون اداره خواهد شد .

همچنین در راستای ماده ۱ و بند(۵ ) ماده ۲ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف گردید تا در جهت اصلاح نظام اداری ، کاهش تصدیهای دولت و حذف وظایف موازی ، تدابیر لازم را اتخاذ نماید، در این راستا لایحه ادغام وزارتخانه های جهاد سازندگی و کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۳۷۹ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید ،که شرکتهای فوق الذکر به وزارت جهاد کشاورزی ملحق گردیدند.

از آنجائی که درماده ۲ قانون مذکور انتقال وظایف قابل واگذاری به دیگر وزارتخانه ها به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جهاد کشاورزی با تصویب هیئت وزیران پیش بینی گردیده بود، لذا در تاریخ ۲۵/۴/۱۳۸۱ رأی مصوب شماره ۱۸۷۹۶/ت ۵۲۵۶۳۸ محترم هیئت وزیران کلیه وظایف و اختیارات نیروی انسانی امکانات تمهیدات و اعتبارات مربوط به شرکت های آب و فاضلاب روستائی از وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به وزارت نیرو منتقل گردید .

فهرست :

مقدمه

چارت سازمانی شرکت آب و فاضلاب

موقعیت جغرافیایی استان یزد

آئین نامه ها و بخشنامه های امور مشترکین

شرکت آب و فاضلاب روستایی

مهمترین اهداف شرکت های آب و فاضلاب روستایی

اساسنامه شرکتهای سهامی آب و فاضلاب روستایی استان

آب بهای کابری خانگی

آبونمان آب و فاضلاب خانگی و غیرخانگی

شرح خدمات شرکت آب و فاضلاب روستائی استان یزد

خدمات الکترونیک

تصاویری از برنامه امور مشترکین سازمان آب و فاضلاب



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: آئين نامه ها و بخشنامه هاي امور مشترکين آب بهاي كابري خانگي آبونمان آب و فاضلاب خانگي و غيرخانگي تصاویری از برنامه امور مشترکین سازمان آب و فاضلاب چارت سازمانی شرکت آب و فاضلاب دانلود رایگان گزارش کارآموزی WORD شرح خدمات شرکت آب و فاضلاب روستائي استان يزد شرکت آب و فاضلاب روستایی ,
منبع تمامی مطالب این وبلاگ از سایت prozhe.com می باشد.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود پروژه و آدرس http://prozhee.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 782
بازدید کل : 139347
تعداد مطالب : 500
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com