عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 532
نویسنده : آوا

طراحی ساعت

عنوان پروژه  :  طراحی ساعت با قابلیت تنظیم نمایشگر LCD در CodeVision بهمراه شبیه ساز

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  این پروژه به زبان C و در برنامه CodeVision برنامه نویسی شده و به همراه فایل شبیه ساز در برنامه Proteus می باشد. این پروژه به علت استفاده از بافر کامل بوده و نمایشگر بدون چشمک زدن و بسیار دقیق عمل میکند. در این پروژه امکان تنظیم ساعت و دقیقه افزوده شده و نمایش ساعت به شکل AM برای اوقات صبح و PM برای نمایش اوقات بعدظهر است. این پروژه بینظیر برای قدردانی بابت استفاده از سایت پروژه دات کام طی سالیان گذشته ارسال می گردد. با تشکر از تمامی زحمات شما.

تایمر کانتر صفر یا دو در برخی از میکرو کنترولرها این قابلیت را دارند که به صورت غیر همزمان کار کنند یعنی پالس مورد نیاز خودشان را نه از نوسان ساز دریافت کنند بلکه از یک کریستال ۳۲٫۷۶۸KHz که به پایه های TOSC1 , TOSC2 متصل شده دریافت می کنند. حال فلسفه این عدد ۳۲٫۷۶۸ چی؟ با استفاده از این نوسان ساز و انتخاب N=128 می توان دقیقا هر یک ثانیه یک سریز در تایمر داشته باشم یعنی اگر تایمر با این فرکانس کار بکند از ۰۰H شروع و به FFH برسید ۱ ثانیه طول میکشد که با استفاده از این قضیه می توان یه RTC ساعت واقعی طراحی کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار CodeVision ، شبیه سازی با برنامه برنامه Proteus ، استفاده از بافر در میکروکنترلر ، چشمک زدن نمایشگر میکروکنترلر، تایمر کانتر میکروکنترلر، نوسان ساز، سرریز در تایمر، دانلود پروژه avrr ، دانلود رایگان پروژه شبیه سازی با میکروکنترلر، آموزش برنامه نویسی codevision ، طراحی ساعت ,
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 505
نویسنده : آوا

انبار داده

عنوان مقاله  :  انبار داده

قالب بندی :  word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : انبار برای نگهداری کالاها استفاده میگردد. صنعتگران، وارد کنندگان و صادر کنندگان  کالاها، عمده فروشان و گمرک از استفاده کنندگان از انبارها میباشند. انبارها معمولاً در شهرها، شهرکهای صنعتی و کارخانجات ساخته میشوند ولی ممکن است جهت سهولت در دریافت و صدور کالا، در کنار راههای اصلی، فرودگاه و یا بنادر ساخته شوند تا کالاها مستقیماً به انبار وارد و یا از آن خارج گردد.

انبارها از لحاظ کاربری ممکن است انواع گوناگونی داشته باشند. انبار محصول، انبار مواد اولیه، انبار قطعات نیم ساخته، انبار قطعات یدکی، انبار ابزارآلات، انبار غلات و مخازن تنها تعداد اندکی از انواع انبارها میباشند. با توجه به کاربری و تنوع زیاد انواع انبارها، ماشین آلات، سیستمها و تجهیزات سخت افزرای و نرم افزاری بسیاری متناسب با نوع کاربری انبارها توسعه یافته اند. از مهمترین ماشین الات مربوط به انبارها میتوان به انواع چرثقیلها، لیفت تراکها و تسمه نقاله ها برای جابجایی کالا اشاره نمود. استفاده از تکنولوژی RFID در انبارها، در برخی از صنایع مدرن متداول است. ردیابی کالاها و کنترل موجودی انبار نیز بوسیله بانکهای اطلاعاتی و تحت نرم افزارهای خاص انجام میپذیرد.

از آنجا که انبارها در فرایند تجارت هیچگونه ارزش افزوده ای ایجاد نمی نمایند مکانیابی، طراحی سیستم ورود، جابجایی و خروج کالاها از انبار بسیار حیاتی است تا عملیات انبارها با حداقل هزینه و حداکثر بهره وری انجام پذیرد. در اواخر قرن بیستم استفاده از سیستمهایی نظیر JIT جهت کاهش موجودی در فرایند و حذف انبارها بکار گرفته شد.

هدف از ارائه این مقاله آشنایی خواننده با مفاهیم انباره های داده Data wareHouse و فن آوری های مرتبط می باشد. انباره های داده پایه گذار فن آوری لازم برای ساخت وبهره برداری از برنامه های هوشمندی هستند که بعضا در برخی فیلم های تخیلی با آنهاآشنا شده ایم. برنامه هایی که اطلاعات را برای صاحبان خود جمع آوری نموده و پس ازتجزیه و تحلیل با آنها به مشاوره می پردازند.
تکنولوژی انبار داده‌ها شامل مجموعه‌ای مفاهیم و ابزارهای جدیدی است که با فراهم آوردن اطلاعات از دانشگران (افراد اجرایی، مدیر و تحلیلگر) در تصمیم گیری پشتیبانی می‌نماید. دلیل اصلی ساخت انبار داده ها، بهبود کیفیت اطلاعات در سازمان است، در واقع دسترسی به داده‌ها از هر جا درون سازمان داده‌ها از منابع داخلی و خارجی تهیه می‌شوند و به اشکال گوناگون از داده‌های ساختاری گرفته تا داده‌های ساخت نیافته مانند فایل‌های متنی یا چند رسانه‌ای، در مخزنی مجتمع می‌شوند. انبار داده‌ها یا DWH مخزنی از این داده‌هاست که به صورتی قابل درک در دسترس کاربران نهایی کسب و کار قرار می‌گیرد.

فهرست :

مقدمه

انبار داده Data Warehouse

تاریخچه و دلایل استفاده از انبار داده

معماری یا ساختار

OLTP & OLAP

STORAGE

ADVANTAGES

CONCERNS

مراحل و نحوه ایجاد انبار داده در سازمان

ویژگیهای اصلی داده‌های انبار داده‌ها

سیستم‌های انبار داده‌ها

طراحی انبارداده‌ها

انبار داده‌های مجازی

ORACLE DATA WAREHOUSING

طراحی پایگاه داده ها

OLTP چیست؟

سیستم پشتیبانی تصمیم گیری چیست؟

سیستم های اطلاعات مدیران اجرایی

مقایسه سیستم های DSS و OLTP

عناصر انباره داری

سلسله مراتب انباره ها (غرفه های داده (DataMarts)

ابزارهای گزارش گیری

OLAP و اطلاعات چند بعدی

استانداردهای OLAP

داده کاوی  Data Mining

کارآگاهان شخصی

نتیجه گیری



:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: OLAP و اطلاعات چند بعدي OLTP چيست؟ استانداردهاي OLAP انبار داده انبار داده DATA WAREHOUSE انبار داده‌های مجازی تاریخچه و دلایل استفاده از انبار داده داده كاوی DATA MINING سيستم‌هاي انبار داده‌ها طراحي انبارداده‌ها مراحل و نحوه ایجاد انبار داده در سازمان مقايسه سيستم هاي DSS و OLTP ,
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 760
نویسنده : آوا

ویدئوکنفرانس

عنوان پایان نامه  :  شناسائی ،اعتبارسنجی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در بکارگیری  سیستم آموزش مجازی مبتنی بر ویدئوکنفرانس در سیستم آموزش دانشگاههای کشور

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : پژوهش حاضر با هدف بررسی، شناسائی و رتبه بندی مهمترین عوامل کلیدی  موفقیت در اجرا و پیاده سازی سیستم آموزشی الکترونیک مبتنی بر ویدئوکنفرانس در مؤسسات آموزش عالی انجام شده است. تا بتوان از ویدئوکنفرانس بعنوان یکی از مناسبترین روشهای ارائه ی آموزش الکترونیک بمنظور افزایش یادگیری در سیستم آموزشی دانشگاهها استفاده نمود.در این میان توجه به عوامل کلیدی و تأثیر گذار موفقیتی همچون عوامل انسانی،کاربری، حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد،تعامل بیدرنگ و پایدار، محیطی، سازمانی، فرهنگی، اقتصادی و مهمتر از اینها وجود زیرساخت فناوری مناسب می تواند به مؤسسات آموزش عالی در جهت رسیدن به این هدف کمک نموده و راهکارهای مناسب در استفاده ی هر چه بهتر از سامانه ی ویدئوکنفرانس ابری در سیستم آموزش الکترونیکی آنها ارائه نماید.

جامعه آماری این پژوهش ۱۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران(شامل دانشجویان دانشگاه خوارزمی و پردیس تهران) که آشنایی داشته اند، می باشد و بر همین اساس از روش نمونه گیری هدفمند و تصادفی و برای تعیین حجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده گردید. نمونه آماری این پژوهش تعداد ۱۲۳ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری (شاغل وغیر شاغل) مزبورانتخاب گردید،پس از جمع آوری و تلخیص داده ها از طریق پرسشنامه، اقدام به تجزیه و تحلیل داده ها شد.

بمنظور روائی پس از مشاوره با افراد صاحب نظر و خبرگان در شرکت مخابرات ایران واخذ راهنمایی از آنان ، نهایی سازی پرسشنامه تحت نظر اساتید محترم راهنما و مشاور انجام پذیرفت .برای محاسبه پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ با استفاده ازنرم افزار spss برای تمام ۶۶ گویه ی محاسبه گردید و با عدد ۸۹۷ .۰ نشان از پایایی آن داشت.

در بخش تحلیلی از آزمون بارتلت و KMO برای کفایت داده‌ها جهت ورود به تحلیل عاملی استفاده و سپس ازتحلیل عاملی تأئیدی مرتبه دوم استفاده گردید،در ادامه نتایج حاصل توسط نرم افزار LISREL 8.80 تحلیل شده و به منظور اولویت بندی عوامل و زیرعوامل هریک از عامل های تأئید شده از آزمون فریدمن استفاده شد

فهرست :

مفاهیم و ادبیات آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس

تاریخچه و فلسفه طراحی آموزش الکترونیکی

تعاریف سیستم آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس

اهداف اصلی به کارگیری سیستمهای آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس

ویژگیهای سیستمهای آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس

مزایای سیستم آموزش الکترونیکی و ویدئوکنفرانس

برخی معایب سیستم آموزش الکترونیکی

بررسی مدلهای مختلف در زمینه ی عوامل اثرگذار بر موفقیت یادگیری الکترونیکی

مدل پوری

مدل لین و همکاران

مدل تستا و فریتاس



:: موضوعات مرتبط: پایان نامه , ,
:: برچسب‌ها: آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس برخی معایب سیستم آموزش الکترونیکی و ویدئوکنفرانس بررسی مدلهای مختلف در زمينه ي عوامل اثرگذار بر موفقيت يادگيري الكترونيكي تاریخچه و فلسفه طراحي آموزش الکترونیکی تعاریف سیستم آموزش الکترونیکی مبتنی بر ویدئوکنفرانس مدل پوری مدل تستا و فریتاس مدل لين و همكاران مزایای سیستم آموزش الکترونیکی و ویدئوکنفرانس ,
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 792
نویسنده : آوا

پرس هیدرولیکی‎

عنوان مقاله  :  پرس هیدرولیکی‎

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : پرس های هیدرولیک نیروی خود را از حرکت یک پیستون در داخل یک سیلندر به  دست می آورند. این حرکت زمانی ایجاد می شود که یک سیال تحت فشار توسط یک پیستون بزرگ وارد محفظه سیلندر می شود. وضعیت سیال توسط پمپ و شیرهایی جهت افزایش، کاهش و یا حفظ فشار به صورت مورد نیاز درآمده و می تواند نیروی لازم برای به حرکت درآوردن پیستون کوچک تر را فراهم کند.

پرس های هیدرولیک قادرند تناژ کامل خود را در هر وضعیتی از حرکت سیلندرها به قطعه کار اعمال نمایند. همچنین طول حرکت سیلندرها را می توان در هر حدی از مسیر حرکت محدود ساخت. این در حالی است که در پرس های مکانیکی تناژ کامل را تنها در انتهای مسیر حرکت ضربه زدن می توان کسب نمود. همچنین مسیر حرکت ضربه زدن در این پرس ها ثابت است.

ویژگی های پرس هیدرولیکی‎ را به صورت زیر می توان خلاصه نمود:

۱- تغییر و تنظیم سرعت کورس در حالت ایجاد نیروی ثابت

۲- تنظیم نیروی وارده به مقدار مورد نیاز

۳- اندازه گیری و کنترل نیروی وارده طی فاصله کورس

تناژ یک پرس هیدرولیکی عبارت است از حداکثر نیرویی که سیلندر اصلی آن می تواند به قطعه کار اعمال نماید. معمولا برای تعیین تناژ مورد نیاز پرس باید روی رفتار قطعه کار و فرآیند اعمالی روی آن مطالعه نمود. برای مثال در برش کاری ورق، جنس آن و سطح برش نقش مهمی را در حداکثر نیروی لازم برش کاری بازی می کنند. در پرس کمپاکت پودر، نوع پودر، چگالی و استحکام نهایی قطعه فاکتورهای مهم تعیین کننده حداکثر نیروی مورد نیاز می باشند.

فهرست :

پرس

تناژ پرس

انواع پرس

کاربرد پرس هیدرولیکی‎

تعیین فشار کاری سیستم

اجزای اصلی ساختمان پرس

تاج پرس crown

بدنه

مجموعه محرک

مجموعه پلانجرها و گاید ها

ضربه زن یا اسلایدslide or ram

سیستم تنظیم اسلاید (اینچ)

بالانسور

سیستم اضافه بار over load

سیستم راهنما Gids

ستونهای جانبی up rights

صفحه پرس یا بولسترBolster

بالشتک کششی cushion

تنه پرس

سیستم محرکه پرسها

کاربرد عملی پرس هیدرولیکی‎

اجزاء اصلی سیستم پرس هیدرولیکی‎

نحوه انتخاب سیلندرهای هیدرولیک

حداکثر فشار کاری سیستم

قطر پیستون و میله پیستون

نسبت سطح

حداکثر نیروی سیلندر

طول کورس سیلندر

حداکثر سرعت سیلندر

نحوه نصب سیلندر

وجود ضربه گیر

نوع و کاربرد  سیلندر

فرمولهای محاسباتی مربوط به سیلندرها

نحوه انتخاب پمپهای هیدرولیک

قطر دهانه های پمپ

فشار کاری در خروجی پمپ

فشار کاری در ورودی پمپ

سرعت دوران پمپ

حجم جابجایی روغن

دبی موثر

توان موتور راننده پمپ

دمای کاری روغن

درجه ویسکوزیته

فیلتراسیون

فرمولهای محاسباتی مربوط به پمپ ها

شیرهای هیدرولیک

شیرهای قطع و وصل

شیرهای کنترل فشار

شیر محدود کننده فشار

شیر کاهش دهنده فشار (رگولاتور فشار)

شیر تابع فشار

شیرهای راه دهنده

شیرهای یکسو کننده

شیرهای کنترل شدت جریان

تعیین میزان افت فشار در لوله و نوع جریان

افت فشار در اثر اصطکاک

ویسکوزیته

محاسبه عدد رینولدز

عوامل موثر در افت فشار

تعیین سایز لوله در سیستمهای هیدرولیک

عوامل موثر در تعیین سایز لوله

محاسبه قطر داخلی لوله

سرعت جریان روغن در لوله ها

اندازه های استاندارد قطر داخلی لوله ها

تعیین جنس لوله

محاسبه ضخامت دیواره لوله های تحت فشار

مراحل تعیین سایز لوله

خطوط مکش و برگشت

خطوط تحت فشار



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: برچسب‌ها: اجزاء اصلي سيستم پرس هیدرولیکی‎ اجزای اصلی ساختمان پرس انواع پرس بالشتک کششی CUSHION تاج پرس CROWN تعيين سايز لوله در سيستمهاي هيدروليك حداكثر نيروي سيلندر خطوط مكش و برگشت درجه ويسكوزيته سیستم اضافه بار OVER LOAD سیستم محرکه پرسها شيرهاي كنترل شدت جريان شيرهاي هيدروليك شيرهاي يكسو كننده صفحه پرس یا بولسترBOLSTER ضربه زن یا اسلایدSLIDE OR RAM عوامل موثر در افت فشار فرمولهاي محاسباتي مربوط به پمپ ها فرمولهاي محاسباتي مربوط به سيلندرها قطر پيستون و ميله پيستون کاربرد پرس هیدرولیکی‎ کاربرد عملی پرس هیدرولیکی‎ مجموعه پلانجرها و گاید ها محاسبه عدد رينولدز نحوه انتخاب پمپهاي هيدروليك نحوه انتخاب سيلندرهاي هيدروليک ,
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 793
نویسنده : آوا

استاندارد آسانسور

عنوان مقاله  :  استاندارد آسانسور

قالب بندی :  Word , PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : کمیسیون استاندارد  ” مقررات ایمنی ساختمان و نصب آسانسور : قسمت اول –  آسانسورهای برقی ”  که توسط کمیسیون های مربوط تهیه و تدوین شده و در ششمین جلسه کمیته ملی استاندارد مکانیک و خودرو مورد تأیید قرار گرفته است ، اینک  به استناد بند یک ماده ۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه ۱۳۷۱ بعنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود. برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفتهای ملی و جهانی در زمینه صنایع ، علوم و خدمات ، استاندارد های ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هرگونه پیشنهادی که برای اصلاح یا تکمیل این استاندارد ها ارائه شود ، در هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت .

بنابر این برای مراجعه به استاندارد های ملی ایران باید همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد. در تهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه ، در حد امکان بین این استاندارد و استاندارد های بین المللی و استاندارد های ملی کشورهای صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود .

فهرست :

مقدمه کلی

هدف کلی و دامنه کاربرد

مراجع

اصطلاحات و تعاریف

نمادها و اختصارات

چاه آسانسور

موتورخانه و محل قرار گرفتن فلکه ها

درهای طبقه

کابین و وزنه تعادل

سیستم آویز، سیستم جبران کننده، ترمز ایمنی و کنترل کننده مکانیکی سرعت بالا گاورنر

ریلهای راهنما، ضربه گیرها و کلیدهای حد نهایی

فواصل هوایی بین کابین و دیوار چاه آسانسور و بین کابین و وزنه تعادل

سیستم محرکه آسانسور

لوازم و تأسیسات برقی

حفاظت در مقابل اشکالات برقی، کنترل ها، اولویت ها

نکات و دستورالعمل ها

آزمونها، بررسی ها، دفتر ثبت نتایج و سرویس و نگهداری

پیوست الف  شرایط استفاده از لوازم ایمنی برقی

پیوست ب  طرح کلید سه گوش

پیوست پ  پرونده فنی

پیوست ت  بررسیها و آزمونهای قبل از بهره برداری

پیوست ث  بررسیها و آزمونهای ادواری و یا پس از انجام هر تغییر عمده و یا حادثه

پیوست ج  روشهای آزمایش برای آزمون

پیوست چ  توصیه های حفاظت در مقابل آتش



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر آسانسور آموزش نصب آسانسور انواع آسانسور ترمز ايمني و كنترل كننده مكانيكي سرعت بالا گاورنر توصيه هاي حفاظت در مقابل آتش چاه آسانسور سيستم آويز سيستم جبران كننده سيستم محركه آسانسور شرايط استفاده از لوازم ايمني برقي طرح كليد سه گوش قیمت آسانسور كابين و وزنه تعادل لوازم و تأسيسات برقي ,
منبع تمامی مطالب این وبلاگ از سایت prozhe.com می باشد.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود پروژه و آدرس http://prozhee.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 775
بازدید کل : 139340
تعداد مطالب : 500
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com